släpp mig, jag är röd. HAHA.

I'm a rolling wave without the motion.
A glass of water longing for the ocean.
I am an asphalt flower breaking free, but you keep stopping me.
Release me!
Release me!

jag är röd lite varstans. men mest på magen. det är solen som är boven i dramat! men jag ska inte klaga. älskar att solen har tittat fram två dagar den här veckan... å älskar ännu mer att den tittat fram när jag varit ledig å kunnat ligga på balkongen hela dagen. så himla härligt! nu hoppas jag bara att det iaf blir okej väder i helgen när jag är ledig. för en gångs skull, liksom. PLEASE.

ja, då vet jag hur mycket du egentligen bryr dig. tack för den passningen.

Kommentarer
Postat av: sara

hej linisen,
eftersom jag har addressen till din blogg så är det ju inte mer än rättvist att du får addressen till min! http://www.livejournal.com/users/combaxa
och appropå solen, idag är det ju iaf sommarväder (jag svettas i alla veck mums)- ut och rulla i gröngräset! ^.^

2007-04-27 @ 11:48:47
Postat av: till kusinen

nämen, så trevligt =)
hörde om jobbet - GRATTIS så hemskt mkt! å tack för mailet förut, visste inte riktigt vad jag skulle svara därav tystheten, men uppskattade det. verkligen. mosters oxå, så det kan du hälsa henne när du stöter på henne.

2007-04-27 @ 18:44:48
Postat av: emily

heeeej lajna:)

2007-04-28 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback