skiiiiiiit

livet suger.
blev ingen sömn inatt heller. inte mycket i alla fall.

kaos hemma igår. på riktigt. min familj är inte hel längre - den är trasigast.
jag kan iofs inte säga att det är nåt jag riktigt gråter över; för jag vet att det är bäst så.
det som gör ont är alla frånskyllningar, elaka ord och skit som kastats kors och tvärs.
det här är ingen annans fel än ditt, pappa. ingen annans. försök inte lätta ditt samvete genom att göra oss illa.
jävel. hoppas du har försvunnit ikväll när jag kommer hem. vill aldrig mer se dig. du äcklar mig.

skönt med jobb idag - måste komma härifrån.

Kommentarer
Postat av: emily

linas reklam: blöjguiden. vad säger man? allt tyder på att mina och mickes drömmar är sanna:)

2007-04-07 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback