rikedom

idag har jag iaf varit duktig. ungefär så duktig att jag förtjänar en god middag och lite godis ikväll.
har suttit ute på balkongen hela dagen (nåja, från 1 i varje fall) och läst om chilenska flyktingar. weeei. har fortf 50 sidor kvar dock och jag BORDE läsa ut boken idag. borde borde borde. ligger ju redan en massa böcker efter. typ 3 för att vara exakt? KOM IGEN lina.

blir ingen ledig helg för min del. jag är FÖR snäll, helt enkelt. men kan man säga nej om man inte har nåt annat för sig? alltså egentligen? "nej, alltså tyvärr. tänkte ligga på soffan och pilla naveln hela dagen så jag kan inte jobba" ?????? kanske inte ger en alltför positiv bild av en själv. eller? fast, aaah... egentligen kan man ju säga nej. men men. skit sammaaaaa. jag blir rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback