pigg, piggare, piggast =)

oooooh wiiiiiiiiiiie. jag är så sjukt pigg. helt sanslöst!
hemtentajäveln kommer bli kanoners. haha. nej, vilket aprilskämt.
undrar förresten om någon lurat mig idag =O

att jobba gick ungefär sådär. rödsprängda ögon är alltid hett! så himla gött att jag inte var ensam om att må som jag förtjänade. kvällar i dimman i täby kan ta kol på även den bästa. typ. men jag klagar inte... förutom på det där grymt hemska påhoppet på dansgolvet. vem är duu och vad vill du mig!? haha. sjukt sjukt. bilder finns såklart på
pixbox!

hemma igen. jag vet inte om det är särskilt kul det heller, iofs. min familj är högst ofungerande at the moment.

Kommentarer
Postat av: pinglan anna

hella gumman!! sag korten fran tegel, lite fulla eller?? vad var det for dricklek ni lekte? skriv det i mailet till mig hehe.. Jaha nar jag kommer hem kommer ingen vara nykter med dricklekarna jag har lart mig.. hehe Aja ha det super gumman puss och kram

2007-04-02 @ 09:45:09
Postat av: pinglan anna

hella gumman!! sag korten fran tegel, lite fulla eller?? vad var det for dricklek ni lekte? skriv det i mailet till mig hehe.. Jaha nar jag kommer hem kommer ingen vara nykter med dricklekarna jag har lart mig.. hehe Aja ha det super gumman puss och kram

2007-04-02 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback