nattliga insikter

läste igenom gamla blogginlägg...
"jag kan inte ens skriva ett första utkast till en text utan att känna pressen för att få det perfekt. vafan liksom! nu sitter jag här... med 2 dagar kvar och jag har inte skrivit ett skit. nä, men det är underbart lina. riktigt jävla duktigt. grattis, det blir nog säkert ett VG om du stresskriver. SMART!"
det som är riktigt komiskt är ju att jag fick ett VG. haha. så nu vet jag precis vad jag ska göra till den här tentan... erhm.

har sett alla SAW filmerna nu. på en helg. sista nu för ett litet tag sen...
jag är rädd. dom där maskerna å allt blod och benbrytande var för mycket.
härliga drömmar är att vänta.

fotboll på lördag. gött. imorn bokar vi biljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback