ledigt..

det är skönt att vara ledig. skönt att kunna göra allt i sin egen takt...
typ äta frulle när man vill, hur man vill. och duscha när man vill, hur länge man vill. gött värre.

idag borde jag ägna massa timmar åt skolan. borde läsa både en och två böcker... men eftersom jag vet att det aldrig kommer hända så blir målet för dagen mer realistiskt. jag måste läsa minst 3(?) timmar. det är nästan vad en bok tar. eller en halv. HAHA. aja. som belöning för min duktighet (om jag lyckas, vill säga) är att jag får se IFK-AIK på teven. weeeeeeeeeeei. HEEEEEEJA AIK.

godissugen. men ICKE. inget mer sånt.. det är mitt och emilys måndagslöfte. usch.

Kommentarer
Postat av: Nettan

haha kommer och joinar vid tvn ikväll!!!! :D

2007-04-17 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback