javisst.

AIK tog sin första seger i allsvenskan igår. weeeeei. IFK hade inte en chans... hmmms... eller nåt. vi kan låtsas iaf.
hur som helst, sista platsen byttes mot en mittenplats i tabellen. dock under DIF men det ändrar vi på nästa gång.
derby mot HAMMARBY, nästa. scary. man vill ju nästan se det på plats... frågan är om man vågar.

idag är det plugg som gäller. heeeeela dagen. läste ju inte det jag skulle igår. de 3 utannonserade timmarna byttes mot 2, kanske? emily räddade mig. blev en tripp till kista istället där jag hittade en fin klänning... nu var det iofs inte jag som skulle ha grejer egentligen, men man måste passa på när man äntligen hittar nåt =) typ. eller hur...

aja. tillbaka till texterna om identiteter. sjukt kul och spännande... (eller inte...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jAG Kan ju inte blogga. vidrigt dåligt.

2007-04-18 @ 16:25:41
Postat av: camilla

Jag ska gå med Pelle på derbyt. Håller med om att det kommer bli läskigt eftersom AIK förlorade mo dem båda mötena förra allsvenskan. Men men ring om du ska dit! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback