ingen återvändo...

...för nu är hemtentajäveln inlämnad. jag siktar på U, självfallet.
men vet ni vad? jag orkar inte bry mig. finns annat som snurrar i huvudet. större grejer.

de 3 dötimmarna i flempan spenderades med ett sjuhelvetes bokletande. jag tänkte inte köpa en endaste bok till den här kursen. jag är fattig student. jag vill ha så mycket gratis jag kan få. hehe. lägger hellre pengar på annat =)
hann med att göra huddinge centrum också. riktigt spännande. svårt att få tag på en glass, en riktigt alltså, där bara. men mat från donken piggar alltid upp i såna situationer. vi är förövrigt ganska värdelösa - är man i skolan 3 timmar innan föreläsningen så ska man väl endå lyckas komma i tid? vi misslyckades. men wtf. det är bara kul!

snart ska jag leka lite med emily. skojakt ryktas det om. weeeeei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback