I ain't missing a thing!

jag läste aldrig ut mina 50 sidor. min duktighet försvann... ILLA!

fredag kväll. vad gör jag? ingentiiiiing.
har spenderat tiden hittills med att glo på OTH-avsnitt. älskar den serien fortfarande. börjar iofs känna igen mig i avsnitten nu. trist men det betyder ju att jag börjar komma ikapp. weeei. inte så långt kvar tills jag är i fas med avsnitten som sänds i amerikatt. då har jag nya avsnitt att se fram emot varje vecka. what a life!

jobb imorn och mycket som måste fixas. suck. börjar känna en viss panik...
men det löser sig väl. har ju det viktigaste - drickat. HAHA. alkolisten har talat. nej, sån är jag inte. hoppas bara allt med maten löser sig. kan bli jobbigt att komma till årets första grillfest utan nåt att grilla. det hela förlorar sin innebörd lite då. typ. kanske. men det blir morgondagens problem.

nu är det snart sovdags. bara lite kläder att vika ner. ordning och reda - pengar på fredag. haha. nej.

Kommentarer
Postat av: A

vi fixa biffen ju:)

2007-04-14 @ 20:50:19
Postat av: A

inte a, men a:s dator

2007-04-14 @ 20:50:41
Postat av: Anonym

hello bruden!! laget?? nu har jag laddat upp nya bilder!! du som nu har fragat efter det =)) jaha grillning i helgen.. med anders och co eller??

2007-04-15 @ 04:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback