glaaaaa påsk. trams!

dom 7 timmarna på jobbet idag måste ha varit dom läääängsta jag varit med om. någonsin.
jag skojar absolut inte. minuterna typ slöade sig fram... helt sjukt. vart är allt folk? sluta leka happy family och ät er feta på påskägg. jag behöver er... intersport behöver er =P om imorgon blir lika seg går jag under! nästan.

öppnade ett kinderägg nyss (fick 6 st av mamma i påskpresent. ett sätt att väga upp för att jag inte fick ett mega-kinderägg kanske?) men inte fick jag nån kul leksak att bygga. nej nej. fick en fånig bläckfisk. dumma!
ska öppna resten av alla ägg och se vilka saker som gömmer sig däri. chokladen sparar jag till senare. weeei!

min dator håller förövrigt på att falla sönder. palla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback