fundiluringar

läste just ett mail från moster. fina människa.
värdesätter hennes ord så högt. och jag vet att vi måste vara starka - jag försöker verkligen. men det är inte alltid lätt. ibland vandrar tankarna iväg till det onda och då spricker allt.... men det är kanske precis vad som behövs? ett litet avbrott från all styrka, för att veta när man verkligen är stark. eller? äh, jag vet inte.

hade stora planer för kvällen; skulle bada, fixa naglarna, städa rummet, glo på film och bara vara.
blev inte så. vet inte riktigt var det förstördes. kanske var det när jag somnade? kanske var det när jag kom på att det där lät alldeles för jobbigt? eller kanske var det när brorsan drog hem kompisar? det skulle ju bara vara jag ikväll.
men äsch. får ta det imorn eller på måndag! det blir fett bra.

jobb imorn. gött som faaan. eller nej, nu ljög jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback