fortfarande oduktig...

NEHE. så var det med den pluggdagen... JÄVLIGT duktigt, lina.
jag har läst ett kapitel. 50 sidor. på en hel dag. värdelööööööst!
men till mitt försvar är boken om orientalism urtråkig. verkligen. jag förstår inte varför jag måste läsa den. jag förstår inte vad den kan tänkas ge mig. jag förstår inte vad den har med min kurs att göra. iofs förstår jag inte ens vad kursen jag läser nu handlar om. HAHA. men det är väl ett annat problem. tills dess läser jag... inget? eller långsamt?

iaf. min jacka har kommit till ica edsberg.. weei. ska nog upp och hämta den så jag kan leka med den.
jag hoppas verkligen den är bra. och fin. och underbar. precis som jag vill ha den. kan man ha sån tur?

du gör mig förvirrad. jag vet inte alls vad jag tycker om det här. smickrande? javisst. men jobbigt.
varför kunde du inte bara hålla munnen stängd. varför gör du såhär mot mig? varför nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback