förfärligt

idag är jag trött. men det är självförvållat, som alltid, så kan väl egentligen inte klaga.
mamma tycker jag är underlig. hon kan inte förstå hur man kan välja att åka och äta mitt i natten för att sedan inte komma hem på flera timmar. börjar nästan hålla med henne. jag är nog inte helt frisk... men kan trösta mig med att jag inte är ensam om det heller. emily är ju vid min sida allt som oftast =) men vi har väl aldrig blivit beskyllda för att vara helt normala, kan jag tänka mig. men det bjuder vi på!

dagen har försvunnit ifrån mig. men så går det väl när man aldrig går och sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att det är många som håller med din mamma:)

2007-04-03 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback