dum, dummare, dummast!

kalmar vann. det suger.
aik ska ju vinna allt - hela säsongen. och vinna allsvenskan.
det är vad jag hoppades. och drömmer om. men nej nej...

jag blir så arg på folk som säger åt mig vad jag ska tycka, tänka och känna.
lägg av, liksom. jag har en egen hjärna och ett eget hjärta. jag känner det jag känner.
nu har jag en dum press på mig att känna så som vissa tycker att jag ska känna...
och visst, jag känner ju så. men bara för att, så sätter jag mig på tvären.
ingen ska NÅGONSIN tala om för mig hur, vad och varför jag ska göra. inse!

pratade med anna idag. hon ringde enda från landet down under... det var trevligt.
är bara så sjukt avis. jag vill ju också åka bort... bort från all skit. dumma skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback