bäst, and yet so sad...

ibland chockar jag mig själv. fixade ett VG på hemtentan; samma hemtenta jag typ gav upp å lämnade in mer eller mindre ofärdig med siktet inställt på U eller G-, på sin höjd. men tydligen är jag bäst endå, vilket alltid är betryggande att veta. HOHO. nej lina, skärpning! högmod går före fall. det är ju faktiskt dax för en ny hemtenta nu...

mitt liv är kaos. jag känner saker jag inte borde känna å jag tänker på personer jag inte borde tänka på. jag orkar inte. jag orkar inte må dåligt igen. jag vill vara lycklig nu... jag tycker verkligen att jag förtjänar det. du har spökat i mitt huvud alldeles för länge å jag vet att det är dax att gå vidare, att släppa taget. men ju mer jag försöker ju svårare blir det. jag vet inte varför. det bara går inte å det är så himla jobbigt. jag saknar dig å jag vill vara med dig men jag vet att det inte går. vi funkar inte tillsammans =( men just nu, just idag, önskar jag att vi gjorde det. just idag är saknaden som värst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, jag ska försöka klura ut ditt mysterium..:)

2007-04-25 @ 18:32:46
Postat av: mia

du är grymmers som fick vg ju! jag har fortf ingen aning eftersom ladok ligger nere... kanske lika bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback