anti som a =P

idag har varit en antidag. en riktig sådan.
kändes redan när väckarklockan ringde imorse. varför är man alltid så sjukt trött? jag har varit ledig och sovit hela veckan men ändå är jag tröttast varje morgon. jag fattar inte. önskar jag var kvällstrött och morgonpigg, inte tvärtom. undrar om livet hade känts lite lättare då? kanske. fast då hade sena kvällar varit tungt. hmms. tåls att tänkas på.
anyways. har verkligen stört mig på allt och alla idag. nästan. det var för mycket folk på bussen, för långsamma människor framför mig, folk som säger dumma saker, ovettiga människor, skrikiga barn, skitpendeltåg som går sönder, donken som är fullt, vinden som blåser för hårt och kyla, kyla, kyla. suck liksom. ibland önskar jag att jag var ensam i världen. eller iaf att jag kunde trolla bort alla andra när jag kände för det... det skulle vara grymt.

ikväll ska jag låsa in mig i min ensamhet. det ska bara vara jag och... teven? nej, jag vet inte... men ensam vill jag nog vara. ska pyssla lite, med mig själv och med andra saker. å stryka fina grejer... hoppas jag lyckas. annars blir nog emily arg. hoho. imorn är det jobb. fyfan va kul. har inte varit ledig på 5 helger? men nästa helg, då ni. då är jag ledig.

Kommentarer
Postat av: slampigt

bäst jag håller mig undan nu:P

2007-04-20 @ 16:49:48
Postat av: meee

slampigt värre; men du behöver inte vara orolig. du är en av dom jag tål =)

2007-04-20 @ 19:02:02
Postat av: mia

hej limpis. jag ska också ända bort till södertörn, på torsdag. toooorsdaaag. ska du också dit då?

detyckeja. jag tycker inte om att åka södertörnståg utan dig förstår du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback