wie

åh. mina föräldrar är äntligen hemma igen!
bajsbruna och utvilade är dom. orättvist =)
men jag fick iaf massa presenter... plånböcker, bikinis, t-shirts, linnen, shorts, kjolar, parfym, godis... mums!
tror jag ska skicka iväg dom snart igen.. haha.
neh, skönt att ha dom hemma igen. skönt att slippa vara ensam.

det är ett tungt beslut. det är nog ett av de svåraste besluten jag någonsin tagit...
men jag känner att jag måste. för min skull - för din skull - för allas skull.
jag måste reda ut vad jag känner. du måste få reda ut hur du känner.
jag måste veta om vi är rätt för varandra innan jag kan ta ett enda steg till... och jag vill veta att du isf känner samma sak. med det är svårt. riktigt svårt.

jag behöver ett tecken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback