vafan!

jag fattar inte vad ditt problem är. hur kan du ha som mål att få mig att må som sämst?
hur kan du behandla mig som du gör?
det är du som har gjort bort dig, inte jag...
det är du som ville ha mig tillbaka, inte jag...
men varför är det jag som måste kämpa för att kunna prata med dig som en normal människa?

hur kan du ljuga för mig... när du lovat att ALDRIG svika mig igen?
hur kan du slänga bort ditt liv, din karriär, din framtid, på något så patetiskt som att spela cool? att vara någon du absolut inte är. jag fattar inte.
du sa till mig att du inte var den här människan. du sa det för 2 veckor sen... men nu är du tillbaka på samma punkt igen. och jag fattar inte. vad är det som drar dig?

jag vet inte var jag står. jag vet inte ens vad du står....
du säger en sak men gör en helt annan. det går inte ihop i mitt huvud. inte någonstans.
och det är så jävla jobbigt. vafan ska jag göra? jag blir ju så sårad varje gång!!
har jag verkligen förtjänat det här? är det såhär mitt liv kommer se ut?
fyllt av svek, lögner och skit? jag vägrar tro det. jag vägrar acceptera det.

jag vill inte ställa ultimatum, men jag måste...
antingen forsätter du som du gör och förlorar mig som vän och allt... eller..
så ändrar du beteende, bevisar för mig att du inte är sån som du utger dig för att vara.
det är inte så svårt.
du måste bara ställa dig en enkel fråga - är jag värd det eller inte?
it's as simpel as that!

hör inte av dig förns du bestämt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback