torsk på tallinn

jag är fan torsk!
jag fattar inte... varför är det jag som får ta den värsta smällen jämt och ständigt?

det började med att du sårade mig - så djupt - att jag trodde jag skulle dö.
sen kom du krypandes tillbaka - när jag hade byggt upp mitt liv igen - så jag mådde piss igen.
nu är du precis som förr - när jag börjat tänka om - och det får mig återigen att må skit.

varför? varför jag? vad har jag gjort för att förtjäna all skit!?
är det verkligen så svårt att hålla sig till en sak i mer än några timmar!?
fattar du inte att den här berg- och dalbanan sänker mig?
hur kan du?

du gör mig så besviken jämt och ständigt. det är sjukt hur ofta en människa kan svika en annan människa...
det är sjukt att jag ens kan låta dig göra det! försöker vara så stark och inte bry mig. men fan va svårt det är!
jag kan inte, inte bry mig. men jag vill inte bry mig. varför ska det vara så svårt?
hoppas du inser vad du gör mot mig. hoppas du förstår hur dåligt jag mår. och jag hoppas du bryr dig innerst inne... efter allt vi gått igenom. jag hoppas verkligen. hoppet är det sista som kommer lämna mig... även om det är nära nu =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet exakt vilken sist du är i känslomässigt även om jag inte vet alla detaljer runtomkring. Det bästa råden jag kan ge dig är BRYT! Bryt helt och hållet med honom. Det är då jobbigt en tid men det går över. Så länge du har den minsta kontakten så kommer det påverka dig negativt. Ta bort honom från msn, svara inte när han ringer och ta bort numret från telefonen så det inte dyker upp på displayen. Jag lovar, det hjälper. Kram

2006-11-29 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback