tell me!

ÅH. jag kan inte vänta längre!
vill verkligen ha mitt tentaresultat nu! nu! nu!
måste veta om jag klarade det eller inte. tänk om jag inte gjorde =O
då måste jag göra om den. typ samtidigt som min nya tenta... och det kommer inte gå.
gaah. ge mig resultatet nu!

jag vill verkligen röra på mig. känns som nån ryckt mig tillbaka från ett liv jag alltid drömt om och nu står jag på noll igen... och här är jag fast. jag vill inte.
jag älskar min familj - verkligen. men jag vill vara min egen, bo hos mig själv, vara med mig själv.
har man testat på att klara sig själv vill man fortsätta med det. jag vill iaf.
åh vad jag längtar efter nåt nytt!

varför är det så svårt? varför kan man inte bara glömma och gå vidare eller förlåta och gå vidare?
varför är det så mycket som ska blandas in. usch! ge mig styrka.

Kommentarer
Postat av: mli

YO... shopping på schemat snart. Me miss u.

2006-11-22 @ 15:28:17
Postat av: Anonym

du har mig. jag är jätte bra på att ge styrka. jag kan tex tvinga dig att träna med mig, promenera, festa eller shoppa=)

2006-11-22 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback