redan slut

söndagsångest.
hela helgen är förbi... och vad har man gjort, liksom.
sovit, festat, sovit, druckit. nada vettigt!
och nu är den slut. dags att ta tag i skolan igen.
vem orkar? - inte jag iaf.

jag har köpt bästaste och onödigaste grejen. haha. en liten mössa, eller kanske är det en vante, till min mobil. jättefin. jättesöt. men oj så jätteonödig. fast nu slipper ju konrad frysa i vinter ;-) sen skyddar den ju displayen mot repor... hmm... kanske inte va sådär jätteonödig. men lite...
den är iaf röd och matchar konrad perfekt.

igår tog jag, emily o malin en liten tripp tillbaka till 90-talet. lite nostalgi =)
vi spelade spice girls, britney, take that, five och the moffats på högsta volymen. hehe.
den musiken är så grym. nästan. kommer ihåg när man va liten och lyssnade på det... underbart =)
det va iaf riktigt kul! vi fixade ju festen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback