orka

ibland är det för mycket... alltihopa.
skolan tar knäcken på mig. är det inte jobbiga seminarieövningar eller miljoner sidor att läsa så är det tentor och långa föreläsningar. jag har ingen motivation kvar och känner mig verkligen lost.
vet inte vad jag håller på med och varför. just nu är det bara en massa siffror som snurrar runt i huvudet.
jag är så glad att jag har en mamma som gärna hjälper mig - även om hon är på andra sidan jorden och klockan är mitt i natten. hon är guld värd, min mamma!

vad sägs om lite semester till Lina? eller iaf lite ledighet... skulle behövas.
skulle behöva mer än en helg. minst en vecka. eller en helg borta... borta från alla krav. skulle vara så underbart.
jag skulle ge mycket för det. väldans mycket.

det är jobbigt att sakna. dels för att det är jobbigt att sakna, och dels för att det är jobbigt att vara "svag". jag vill inte vara svag... jag vill vara tuff, kall och... hård. jag vill ge igen. jag vill inte vara den snälla. fast jag vill ju...
åh! fan va svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback