lalalaaa

ännu en helg är över...
shit vad tiden går snabbt. helt sjukt.
känns iaf som man gjort något vettigt - har ju jobbat.

söndag (eller måndag redan) nu. ny vecka - nytt skit.
motivationen för allt ligger i botten. jag orkar inte...
skolan suger. verkligen. jobbet är bara inget speciellt. o sen det andra... det är svårt.
jag trodde det va bra. men det känns bara fel. eller? har jag fel, kanske?
jag vet inte. jag orkar inte tänka, orkar inte bry mig, orkar inte nåt.
jag känner mig som nåt... billigt... gammalt... skit? kanske. please tell me it isn't so.

Is it any wonder I'm tired?
Is it any wonder that I feel uptight?
Is it any wonder I don't know what's right?
Oh these days!
After all the misery you made.
Is it any wonder that I feel afraid?
Is it any wonder that I feel betrayed?

undrar om jag ska vara så duktig att jag åker till skolan tidigare imorgon och sätter mig och pluggar? kanske. det kan hända.. haha. vi får se =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback