how deep is your love?

inget tentaresultat än. suck. nu har dom bara några få timmar på sig innan det ska vara inne.
varför kan dom inte bara vara lite kvicka?
fick seminariebetyget för första delkursen dock. trevlig överraskning. det blev en 4. vilket innebär att tillsammans med mina 23 poäng på tentan blir det ett VG på kursen. det tackar jag för =)

idag gjorde jag inget vettigt. fan. borde gjort mer vettigt.
pluggat alltså. illa...
men jag städade iaf... och tvättade. så lite duktig är jag allt. emily va imponerad iaf!

I belive in you, you know the door to my very soul.
You're the light in my deepest darkest hour.
You're my saviour when I fall.
And you may not think that I care for you,
when you know down inside that I really do.

And it's me you need to show.
How deep is your love? I really need to learn.
Cause we're living in a world of fools, breaking us down,
when they all should let us be.
We belong to you and me.

Take that

Kommentarer
Postat av: Madde

Har jag hittat till ännu ett Take that fan? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback