x-mas!

och så var julafton nästan över...
men vilken dag det har varit. bästa julafton på länge!

har dragit mig tillbaka till mitt rum efter allt julklappsöppnande och julmatsätande. det är jobbigare än det låter, faktiskt.
julen spenderades som vanligt med mormor, moster & "morbror" och kusinen... självklart med familjen också. julklapparna var otroligt fina, granen grannare än någonsin och maten smakade utmärkt. en bra jul alltså. men jufirandet tar på krafterna. jag är helt slut.
därför ligger jag nu på mitt rum - omgiven av de fina klapparna och med tända ljus- och slöglor på sagan om ringen. det är riktigt skönt.

bästa julklappen var min kisse som kom hem efter att ha varit borta i 5 dagar. glädje!
nu ligger han breve mig i sängen och jag kommer inte att släppa iväg honom igen =)


x-mas!

den finaste (och tjockaste?) granen i hela sollentuna. och den är min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback