unhappy

varför suger mitt liv?
jag mår verkligen skit. är så himla olycklig.
jag gråter typ varje dag, äter knappt något, sover väldigt dåligt och orkar ingenting. jag fattar inte vad som händer? det här är den värsta höstdeppen jag haft.
det kanske inte är så konstigt iofs... det här är den värsta hösten jag haft. allt har bara blivit fel!

jag orkar verkligen inte bo hemma mer. jag känner mig inte välkommen.
jag orsakar bråk till höger och vänster... utan att göra nåt. jag är en vandrande katastrof.
vill inte ha det såhär. vägrar göra andra illa och vägrar ta skit som jag egentligen inte ska ta.
måste komma bort härifrån... jag tar vad som helst... vill verkligen!
vill ha nåt eget, vill va min egen... vill ta hand om mig själv. mitt lilla rum hemma duger inte... jag får panik, ångest och mår allmänt dåligt! det är så jobbigt.

vill inte vara här i natt... vill vara nån annanstans... hos någon annan.... hos nån som bryr sig om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman då.. du är inte ensma känner igen mig på en hel del av det du skrev du ska se att det ordnar sig men se till att prata med någon om det puss

2006-12-04 @ 21:17:27
Postat av: slamp

jag finns alltid här för dig..det vet du!

2006-12-04 @ 23:11:38
Postat av: MLI

and me too!

2006-12-05 @ 10:39:22
Postat av: MLI

and me too!

2006-12-05 @ 10:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback