stig - my man

berättade jag att jag fick sällskapsresan-filmerna i julklapp?
jag är mycket nöjd... har nämligen inte sett dom alls så nu får jag min chans att kultivera mig lite.
har sett första och andra redan.. eller jag missade de sista 5 (?) minuterna av andra eftersom kvalitén på filmerna varierade (...de var brända). men men... kan väl nästan gissa hur det gick.
har på min färd genom det svenska kulturarvet insett att det är en man som stig helmer jag ska ha. honom skulle jag vilja gifta mig med. eller jag tar tillbaka det där... men visst är han go?

jag har nyårsångest! what to do!?
hatar nyår. det är överskattat på alla sätt och vis men endå vill jag inte sitta hemma ensam. det går ju bara inte för sig. jag vill ha kul. vill träffa alla roliga och prata och minnas året som gått.
varför ska det vara så svåååååårt! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback