som man bäddar får man ligga...

...och som man ligger får man bädda.

jag har ångest!
julfester är inte bra för mig. det brukar inte bli någe bra alls =)
jag lyckas alltid göra något dumt!
igår lyckades jag med konststycket att supa bort ännu en mobil. wihoo. fan va jag kan mycket.. det är helt sjukt. blir så trött på mig själv. varför kan jag inte bara ha koll som alla andra... suck.
lyckades säkert med en hel del andra grejer också men kommer man inte ihåg det så har det aldrig hänt. right?
usch låter som jag va fullast - men det ska jag tala om att det var jag absolut inte! jag lovar... var aldrig i närheten. hade lite otur bara.

dagen har iaf spenderats med att försöka lokalisera telefonen. det är inte lätt.
hade två tips från igår. ett var att chefen hade den och två var att den va kvar på stället.
det sket sig. chefen hade visserligen haft den under kvällen men tydligen sumpat den igen. hur lyckas man? aja. nu är det bara att hoppas att den ligger kvar på kallfors golfklubb söder om södertälje.
kan bli en trevlig utflykt =(
emily har varit gullig nog att vara ett stöd under jakten. vi tog en sväng runt halva sollentuna. trevligt trevligt. benen värker bara lite nu... =D

But you don't love me anymore.
You don't want me anymore.
There's a sign on your door,
no, they can see just emptiness,
without your love,
I'm homeless.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback