pust?

tentan är över.
men vettefan om jag kan andas ut för det...
lär ju bli omtenta för min del. hoho. guu så kul!
den 20 december får jag veta. det blir en trevlig (?) tidigt julklapp =P

nu har jag en hel helg att spendera på andra saker än skola. ska bli så skönt. inget jobb, ingenting. förutom julfest på lördag, men den går jag så gärna på så =)
sen börjar nästa kurs... på måndag är det full fart igen. redovisning och beskattning är det dags för då. låter otroligt spännande.. does it not? mamma ser iaf fram emot det... tydligen hennes område det där. vilket är bra för mig. hehe. kanske kan jag lyckas förstå det bättre =)

julklappar kanske man ska börja leta efter?
hmm. vart ska man leta!? jag vet inte. men det är bara kul. ska hitta dom bästa julklapparna iår. det blir synd om er som inte kommer få några av mig. haha. hoho. hehe. eh, mjo.. ja =)
har iaf en klar... eller beställd...! känns som en start.
weeei.

neh, nu är det jobb på g. julklappskväll på intersport. kan bli mycket att göra...
ska kolla på klappar först också.. julkänslan börjar infinna sig. najs najs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback