nääääj

jag har lyckats med den fantastiska bedriften att få U på en tenta.
jag är mäkta stolt över mig själv...
NOT!
fan va sämst jag är. fattar inte hur jag lyckas.
skrapade ihop hela 2 poäng. HAHA. det är skrattretande.
men måste få gnälla på skitsystemet... man var tvungen att skrapa ihop 4 poäng på A-delen för att dom ens skulle rätta B-delen. vafan liksom. hade dom rättat min B-del hade jag nog klarat det... typ =)
ah neh. det kommer bli tungt...
vad ska jag nu prioritera? omtenta ekonomistyrning fredagen den 19 januari och tenta redovisning & beskattning den 21 januari. U på båda eller G på en? isf vilken av dom? usch va jobbigt.
men som man bäddar får man ligga. men jag vill inte!

neh usch. hemska vecka, hemska höst... ta mig härifrån!

Kommentarer
Postat av: m

uuh vilka scary namn på saker.. ekonomistyrning...beskattning.. påminner en ju nästan om en viss gammal gnällbätesdialekt. lina om vi klarade inger så klarar du det där!

2006-12-19 @ 21:47:52
Postat av: mysmilla

har också fått U...omtentan e på min å pelles 1-årsdag. Kul va? hata hata dumma rättningar!

2006-12-27 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback