merry x-mas...

...gott folk!
det ser inte ut att bli en vit jul i år. det verkar inte heller bli en "vanlig" jul, men jag är glad ändå.
jag har min familj. jag har mina vänner... jag vet att de bryr sig om mig och det är egentligen allt som räknas.
det är med ett återvunnet självförtroende jag går in på den sista veckan av det här året. nästa år kommer bli great! på alla sätt och vis.

first day of christmas, today! (...eller dan före dopparedan som vi säger häromkring)
imorn är det verkligen julafton.
jag känner mig som ett litet barn, men jag älskar verkligen julafton. älskar stämningen, älskar maten, älskar paketen... älskar t.o.m stressen.
och ikväll är det så mkt kul som ska göras! granen ska kläs, paketen ska slås in, det ska fixas och piffas över allt och så ska det spelas bingolotto. (har hunnit spela ettan redan och jag har fått BINGO)

OH, I LOVE X-MAS!




Kommentarer
Postat av: din vän på skoldalsvägen

Merry Christmas poo...!! Hoppas du har det bra hemma på flisbacken..!! 1000 tack för julklappen.!!I smålands skogar är det grönare en grönast.. och skönare än skönast ;) Återvänder på tisdag, syns då ;) PUSS! å hälsa la familia..!

2006-12-24 @ 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback