me love

tentaångest. tentaångest. tentaångest.
gaah. snart är det dags...
snart är det kört på riktigt. usch! torsdag är ingen dag jag längtar efter.

jag älskar julkalendern! älskar. älskar. älskar!
älskar vad den innebär, älskar vad den förmedlar och älskar vad den betyder för mig.
julen är snart här... så himla kul. julen är nog det mysigaste som finns. när det blir sådär mörkt redan vid 3 och man strosar omkring och tittar på alla fina julpyntningar i stan eller bland husen, och snöflingorna ramlar ner på en. åååh. det är så fint. och när man sen kommer hem och sätter sig framför teven med en kopp varm choklad eller te och bara myser. så härligt!
hoppas verkligen snön kommer snart... hoppas iaf att det blir lite kallare och slutar regna.

fick en jäääääättefin chokladkalender av mille idag. weeeii. very much thank you =)
me love it. nästan synd att äta den.. men mums!
och jag får äta den.. jag o emily va jätteduktiga o tränade idag. sen fick vi sola som belöning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback