julfest julfest julfest =)

tentan är avklarad.
sen om det blir omtenta eller inte får vi se =)
håll tummarna!

två julfester
är också avklarade.
den första med nöd och näppe... men överlevde tillslut. tror jag. JÄVLIGT tungt att jobba dagen efter men lite får man ju stå ut med! eller hur?
ikväll har jag varit i nykvarn med massa intersportare. det va röj!
efter en busstur på ca 2 timmar va julbordet en välsingelse. trots förkröket på bussen.
god mat. kul folk. bra musik. och mycket dans...
dessutom finns det tydligen mkt härligt folk i farsta. har jag hört.... eller så =)
blev inget bra hej då.... men han vet ju vart jag jobbar. haha.
en mobil fattigare dock =S men vet var den finns. så konrad kommer nog till rätta. don't worry! =)

första julklappen är också kirrad
. riktigt stolt! har bra planer för resten så det kommer bli kanon det med!

you say you wanna be with me. but I see no sign of that all. it makes me wonder.... is it all true or are you playing me again? i need to know. i wanna have my life back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback