juletid

första advent idag! wie.
bara 3 söndagar kvar till julafton... (alltså idag är det julafton om 3 veckor?) jävlarns.
jag har inte börjat med julklappsshoppingen än. borde jag känna mig stressad? med tanke på att hela nästa vecka kommer ägnas åt skola och arbete. äsch. jag löser det =)

mamma har äntligen fått upp alla ljusstakar och julstjärnor hemma. börjar bli riktigt mysigt... t.o.m ljusslingan på balkongen är framme! tyvärr saknas det ljus i trädet. tydligen höll ljusslingan vi köpte förra året (eller va det förrförra?) lika bra som vi förväntade oss. haha. eller så skötte vi den dåligt. det blir till att åka och skaffa en ny, helt enkelt!

jag har börjat inse sanningen. jag känner paniken komma krypandes...
jag är ensam. jag har ingen att tycka om eller krama i vintermörkret. ingen att sakna, ingen att vara glad med, ingen att dela ett liv med. shit. fan va tomt det känns...
jag vill ju att det skulle vara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback