jävla skit!

det går verkligen inte!
jag kan inte. jag orkar inte. jag vill inte!
koncentrationen och motivationen är nere i botten.
jävla skittenta! jag hatar den redan nu... och jag vet att jag kommer misslyckas totalt på den.
det känns förjävligt!
allt jag gör blir bara fel, det spelar ingen roll hur mkt jag vrider och vänder på siffrorna... får endå inte fram rätt svar. saken blir inte bättre av jag absolut inte förstår vad de frågar efter. varför ens anstränga sig?
kommer ha den här tentan efter mig om 3 år... kommer inte ha klarat den innan dess. känns ju förpissigt att inte klara A-kursen i företagsekonomi när man ska läsa B och C också. vafan tänkte jag med!?

allt är bara skit. inget är som det ska vara... lika bra att ge upp allt o försvinna.
för jag orkar faktiskt inte mer nu. orkar inget alls. vill ha tillbaka mitt liv, det liv jag hade innan allt sket sig.
det liv då jag var lycklig. snälla. jag behöver få vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback