it's only words

markus vann just idol. jag är besviken...
fast kanske lika bra, av två anledningar
1. vinnarlåten va hemsk
2. det brukar gå bättre för tvåorna i den här tävlingen.
HEJA ERIK!

satt just och läste gamla konversationsloggar.
läste om dina löften till mig. läste om det jag va rädd skulle ske, som du sa inte skulle ske, men som skedde endå. läste dina ord. det är första gången jag läser dom sen det tog slut.
dom gör så himla ont. du lovade mig att du älskade mig, du lovade att du ville försöka, du lovade att det skulle bli bra... det blev allt annat. du lovade att det inte bara skulle hålla i en vecka - men det va precis vad det gjorde. jag fick ditt ord på att det va vi. men det ordet va inget att lita på.... fan va tungt.
hur vet jag att det du säger nu stämmer? hur ska jag nånsin kunna lita på dig helt?
du måste berätta för mig. du måste visa mig. du måste kämpa. annars kommer jag försvinna för allttid!


JAG ÄLSKAR DARINS LÅT "HOMELESS"

Kommentarer
Postat av: Mysmilla

Det var ju rätt att marcus vann! HEJA MARCUS! HEJA MARCUS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback