crashing

fan! trodde jag skulle ha gått igenom det värsta nu...
trodde det äntligen skulle lugna ner sig så att jag skulle kunna börja om.
usch va fel jag hade.

hela mitt liv faller samman.
alltihop bara kraschar framför mig och jag vet inte vad jag ska göra.
jag är så maktlös.
vill ha tillbaka allt som det var förut. men det kommer aldrig att hända.

jag har verkligen förlorat min stora kärlek...
snart förlorar jag min familj. jag hatar det. mår piss.
känner skuld och känner mig hemsk. vill inte att det ska hända.. nåt utav det.
jag är inte hel och kommer inte vara bli hel utan dom jag älskar.
livet är så jävla hårt mot mig. det är så orättvist!
jag har inte förtjänat det här!

jag dör inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback