bläh

tentaångesten är här på riktigt!
jag sitter och gör gamla tentor, men fastnar redan på första uppgiften och måste ha hjälp...
vafan liksom! hur ska det här gå? kommer gå åt h-vete och jag orkar inte... vill inte behöva göra om den här tentan. räcker med redovisning och beskattningstentan som kommer snart... suck... vafan valde jag att plugga för? tänk om man hade jobbat - tjänat pengar och kunnat flytta hemifrån. jag vill!

det är jobbigt att vara den som är orsaken till all skit hemma. jag vet inte vart jag ska ta vägen...
mamma och pappa tjafsar jämt och ständigt om allt och inget. och igår fick jag reda på att det var pga mig allt tjafs startade. kul. jag känner mig verkligen som en bra människa just nu... eller inte.
vill inte att min familj ska må dåligt över att jag mår dåligt. det är inte min mening. jag försöker vara stark inför dom, försöker visa dom att jag klarar mig och jag försöker vara glad jämt. trodde jag hade lyckats... men tji fick jag! och jag hatar mig själv för det. det är mina problem, ingen annans. vill inte att dom ska bråka pga mig. orkar inte. vill bara försvinna ibland.

du säger att inget har ändrats men ändå har jag svårt att tro dig. det du gör visar på något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback