alive and kickin'

oh yes!
min röda lilla vän med tillhörande mössa är äntligen hemma igen!
5 hela dagar var vi ifrån varandra. hemska tanke!
ganska glad att jag ringde och kollade om telefonen verkligen va kvar i nykvarn eller inte... fick ju veta att jag inte alls behövde åka så långt. konrad hade tagit sig hem till stinsen. weeeei! ibland har man tur.

snart är det verkligen jul. 1½ vecka ganska exakt. hur sjukt är inte det?
känns som om det va igår skolan började och sommaren precis hade tagit slut. shit.
ännu ett år har snart gått.. vad har jag gjort med mitt liv under den perioden, egentligen? tåls att tänkas på.

är så sjukt skoltrött just nu. sjukt sjukt sjukt mkt!
vill ha lov. vill vara ledig. vill ta det lugnt... vill SOVA! men nejnej, ska jag inte vara i skolan ska jag jobba. suck. det är iofs pengar men endå.. ge mig ett liv någon?
om mindre än en vecka får jag reda på om det blir omtenta eller inte. är rejält förberedd på det förra. men vill inte och orkar inte. så jag hoppas! hoppet är ju det sista som lämnar människan. right?

när ska någon ta med mig ut på nåt kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback